Wybór usługi
Pakiety - sklep internetowy Woocommerce
Pakiety - sklep internetowy Prestashop
Pakiety - strona internetowa Wordpress
Pakiety - Landing page Wordpress
Pakiety - Hosting
Cena od

Analiza potrzeb klienta, zaawansowane podejście do współpracy.

Celem Playdev jest tworzenie stron internetowych najwyższej jakości. Nowoczesną metodologią tworzenia stron internetowych jest metodologia zwana “Agile”, którą wdrażamy w naszej firmie. Metodologia ta wymaga ścisłej współpracy pomiędzy klientem, działem programistycznym i projektantem. Zaczynamy od wywiadu z klientem i analizy jego potrzeb, zwracamy uwagę na szczegóły i wspólnie z naszymi klientami szukamy sprawdzonych rozwiązań.


Przegląd działalności firmy w zakresie projektowania stron internetowych obejmuje:

  • identyfikację procesów biznesowych,
  • opis procesów biznesowych,
  • analiza potrzeb klienta,
  • ustalenie terminarzu realizacji prac związanych z projektowaniem,
  • ustalenie terminarzu realizacji prac związanych z programowaniem,
  • doradztwo w zakresie rozwoju e-commerce z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych metod i technologii,
  • serwis po wdrożeniowy.


Dostosowanie strony dla każdego odbiorcy


Projektowanie i tworzenie stron internetowych odbywa się w oparciu o potrzeby klienta, definiowanie funkcji strony i serwisu, tworzenie prototypów projektowych dla różnych wersji (mobile, tablet, desktop). Tworzymy indywidualne projekty dla różnych małych i średnich firm. Nasze podejście do współpracy opiera się na otwartości, zrozumieniu i szybkim reagowaniu na Twoje preferencje i potrzeby związane z projektem. Pomożemy Ci w obsłudze systemu, tak abyś mógł jak najszybciej wychwycić wszelkie błędy i problemy, aby uniknąć ich w przyszłości.

Analiza potrzeb klienta


Trendy e-commerce 2021/2022. W jakim kierunku zmierza e-handel?


Jednym z kluczowych elementów do poprawnego zbudowania sklepu internetowego jest przewidzenie jak będzie się rozwijał handel w przyszłych latach. Branża e-commerce już teraz rozwija się w szybkim tempie, ale wciąż jest wiele branż, które muszą się jeszcze zaadaptować. Personalizacja staje się coraz ważniejsza w e-commerce, ponieważ konsumenci szukają doświadczeń zakupowych dostosowanych do ich potrzeb.

Ale skąd możesz wiedzieć, czego chce dany klient, zanim pokażesz mu produkt?

W tym miejscu do gry wchodzą profile pojedynczego klienta (Single Customer Profiles – SCP). Dzięki gromadzeniu danych, sprzedawcy i dostawcy usług są w stanie sprofilować zachowania poszczególnych klientów. Posiadanie dostępu do pojedynczego widoku klienta pozwala na większą elastyczność w personalizacji jego doświadczeń. SCP umożliwia firmom tworzenie systemów, które dostarczają innowacyjnych usług cyfrowych, co jest kluczowe dla ich sukcesu w handlu elektronicznym.

Profil klienta jest konstrukcją danych, która zawiera wszystkie informacje o konkretnym kliencie. Jest to pełny, kompletny zestaw informacji o każdym kliencie, który korzysta z Twojego sklepu internetowego lub innych kanałów sprzedaży. Podstawowe pola danych – imię, data urodzenia i przybliżona lokalizacja – uzupełnione są o dane trackingowe (kiedy klient dokonuje zakupów, gdzie surfuje) oraz dane zakupowe (w jakim kanale dokonuje zakupów). Zbieranie informacji o tym czy nasz klient korzysta bardziej z telefonów komórkowych, tabletów, laptopów, a może bardziej działa na niego e-mail marketing.


Podsumowanie


Wykorzystując technologię, możemy walczyć o pozyskanie i utrzymanie klienta w czasie pandemii. Ważną kwestią, którą warto wziąć pod uwagę to rozwój e-commerce wraz z single customer profile. Taka analiza potrzeb pozwoli określić, czego szukają klienci, jak robią zakupy, jakie są ich preferencje? Warto korzystać z różnych kanałów m.in. social media do promowania marki i social commerce do rozbudowy sieci sprzedażowej. Dobrze zbudowane strony i sklepy internetowe są dużym wsparciem dla e-handlu. Warto zatem zwrócić uwagę na inwestycję w dobrze przygotowany sklep z zapleczem SEO. Firma PlayDev pomoże Ci w wyborze odpowiednich rozwiązań i dostosowania sklepu internetowego do Twojej branży.